Sihat, Kurus Dan Cantik Di Hari Raya Dengan Shaklee!

 

Hi Assalamualaikum, terima kasih kerana melawat blog kami. Semoga anda semua sentiasa dalam rahmat Allah.

Syukur Alhamdulillah, kita semua masih diberi peluang untuk beribadah di bulan Ramadan dan menyambut Syawal pada tahun ini.

Tahun ini adalah tahun ke-11 saya dan keluarga menjadi pengguna Shaklee. 

Semasa musim perayaan, tentu kita teruja nak berjumpa semua keluarga dan rakan-rakan yang dah lama tak berjumpa kan. 

Jadi sangat penting kita jaga kesihatan sistem imun kita dan keluarga untuk mengelakkan jangkitan kuman semasa berjumpa ramai orang. 

Selain tu, kita akan banyak makan juadah Hari Raya yang semuanya sedap-sedap belaka dan kebanyakannya tinggi minyak, lemak, gula, dan garam. 

Jadi jangan lupa, makan semasa raya kenalah berpada-pada dan jaga portion tau. 

Ini penting supaya tekanan darah kita kekal normal dan dapat menjaga kesihatan tahap kolesterol, tahap gula dalam darah dan kesihatan jantung. 

Selain tu, penting kita jaga makan untuk mengelakkan berat badan bertambah terlalu banyak semasa Raya. 

Contoh nya kita dah amalkan SET KURUS SHAKLEE untuk KURUS DENGAN CEPAT, jadi rugilah kalau kita dah turun berat semasa berpuasa selama sebulan, tapi berat badan naik semula selepas Raya.

Pada masa yang sama, kita tentulah nak nampak cantik dan menawan di Hari Raya. Jadi penting kita jaga kesihatan kulit dari dalaman dan luaran sepanjang masa. 

Dalam entry kalini, saya nak share dengan anda, bagaimana kita boleh kekal SIHAT, KURUS DAN CANTIK DI HARI RAYA DENGAN SHAKLEE.


1) OMEGAGUARD 

Omega Guard membantu membakar lemak dengan pantas selepas makan rendang dan makanan berminyak. Ia diperbuat daripada minyak ikan berkualiti tinggi. Ia juga membantu menjaga kesihatan imun kita. 


2) LECITHIN

Lecithin adalah pengemulsi semulajadi. Ia memecahkan lemak kepada molekul halus untuk penghadaman. Ia menyebabkan lemak tu terapung di dalam darah dan seterusnya mencegah lemak dari melekat di dinding membran.


3) HERB-LAX

Herb-Lax membantu melancarkan pembuangan setelah makan pelbagai juadah raya. Ia membantu melegakan sembelit ringan. Lepas dah makan macam-macam, jom cuci usus kita dengan Herblax untuk fungsi yang optimum. 


4) ALFALFA COMPLEX

Alfalfa Complex juga membantu proses penghadaman, dan detox. Ia membekalkan lebih 300 nutrien dan mineral termasuk kalsium, fosforus, besi, magnesium, klorofil, bioflavonoid, mineral surih dan vitamin.


5) PHYTOCOL-ST

Phytocol-ST membantu menghalang penyerapan kolesterol dari usus, jadi membantu mengurangkan kadar kolesterol dalam darah. 


6) VITAMIN C + 7) NUTRIFERON


Vitamin C penting untuk sistem imun bagi merangsang penghasilan dan fungsi darah putih. Ia sebagai anti-viral yang menghalang pembiakan virus. Vitamin C juga sebagai antioksidan yang membantu kecantikan kulit. 

Nutriferon menggalakkan sistem pertahanan semulajadi tubuh berfungsi dengan baik untuk membunuh bakteria. Ia merangsang pengeluaran microfog untuk mengurangkan radikal bebas, virus dan kuman. Ia membantu melindungi tubuh daripada virus, microb termasuk influenza. 


8) SET YOUTH SKINCARE


Set Skincare Youth membantu membersih, menyihatkan, menyegar, melindungi dan memperbaiki kulit kita dari luaran. 

Jadi sebelum keluar berhari raya, pastikan kita guna Set Skincare Youth untuk melindungi kulit dari sinaran UV matahari yang bahaya, dan juga dari kotoran seperti pencemaran dan habuk. 

Sebelum tidur juga penting kita gunakan Set Skincare untuk membersihkan kembali kulit wajah dan memperbaiki kulit semasa kita tidur. Barulah kulit kita sentiasa sihat dan cantik secara semulajadi. 

Tak payah dah membazir beli make-up dan pakai tebal-tebal untuk sembunyikan masalah kulit kan. 



PELUANG JANA INCOME DENGAN BISNES ONLINE SHAKLEE!

Haa, dah nampak kan Shaklee menawarkan banyak solusi untuk masalah kita di Hari Raya. Tapi, nak sihat dan cantik tentulah perlukan pelaburan atau investment terlebih dahulu. 

Jadi, saya nak share dengan anda, bagaimana anda nak guna Shaklee secara percuma dengan menjalankan BISNES ONLINE SHAKLEE seperti saya.

Ada banyak sangat INSENTIF SHAKLEE yang ditawarkan untuk semua Usahawan Shaklee.

Syukur Alhamdulillah, saya sendiri dah berjaya dapat DUIT RAYA AWAL DARI SHAKLEE sejak tahun 2012, jadi boleh lah guna income dari Shaklee sebagai investment untuk persediaan HARI RAYA DENGAN SHAKLEE!

Jadi tunggu apa lagi, jom jadi pengguna dan usahawan Shaklee sekarang bersama team MFMS!

CLICK JOIN AHLI SHAKLEE UNTUK JADI AHLI SECARA PERCUMA & TERUS BELI DENGAN HARGA AHLI!

Perlukan bantuan? 

Contact saya MASTER MARIA - 019-2592731

(Click to WHATSAPP).

#NextLevelBlogging

#BlogMegaShaklee

#ShakleeThrive2023

#ShakleeTriumph2023

BY:
MASTERS MARIA FIRDAUS
Founder of MFMS EMPIRE
The Most Fantastic Millionaires in Shaklee
Motivating and Inspiring Others


Ingin mendapatkan suplemen yang sesuai untuk anda dan keluarga?
Ingin menjana pendapatan 4-5 angka setiap bulan dari rumah?

Hubungi kami untuk:-
KONSULTASI PERCUMA,
HARGA PRODUK TERBAIK DAN
PELUANG BISNES BERSAMA SHAKLEE!

CONTACT : Click to CALL (019-2592731)
Click to WHATSAPP
YOUTUBE CHANNEL : Maria Firdaus
EMAIL : come_maria@yahoo.com

DOWNLOAD EBOOK PERCUMA!!

Dapatkan EBOOK PERCUMA kisah sebenar kejayaan saya menjalankan bisnes online sehingga terpaksa berhenti kerja sebagai seorang Engineer, dan menjadi MASTER COORDINATOR SHAKLEE. Kini saya menjadi Working-At-Home-Mom (WAHM) dan menjana pendapatan 5 angka setiap bulan hanya dari rumah. Padat dengan kisah motivasi dan tips keusahawanan PERCUMA!!

Comments